Lalalalalaaaaa

Oj vad mitt liv vände.

När änglabarnet hade somnat satte jag på mig min Donna Karan-klänning i vit chiffong, mina Karen Millen-sandaletter överösta med swarowskikristaller, la mig på divanen av röd sammet och drack ett kristallglas fullt av bubblande champange med en ask konfekt liggandes vid min sida och lyssnade på serenad från alla mina testosteronstinna älskare samtidigt som jag snurrade mina perfekta platinablonda lockar sensuellt mellan fingrarna.

OBS! Allt ovan är lögn. Jag har: satt igång tvättmaskinen, diskat, rakat mig under armarna, snutit mig 32 gånger, fastnat med strumpan i utspilld yoghurt och spelat bubbles på datorn!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha, måste få en liten dos av er nu snart. Jag kan säga att du hade mig halva texten, sen började jag ana en viss sarkasm. Du känner mig, vet att jag behöver den förklarande texten nedan:)

Kram på er!

2009-02-24 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0