Pannknack

Igår var det möhippa. Fan vad roligt jag hade. Bubbel, skratt, glamourpiffning, singstar, skratt, alkoholdryck, italiensk buffé, skratt, trevliga brudar, skratt, krogen, dans, alkoholdryck, skratt och stängning av krogen.

Det bästa var dock alla hjärtans dag-presenten av Bonden - en övernattning på hotellrum och den utnyttjades....
... i sällskap av två underbara väninnor, maxmål i sängen samt ca 3,5 h sömn mellan 5.30 till 9.00 och jag lyckades iallafall svulla hotellfrukost sedan.

Idag har dock min hjärna och kropp gått över i bakisnirvana och jag kan inte berätta nåt mer - vad ni än undrar så vet jag inte. Sviterna av att skicka ut en småbarnsmorsa utan krogrutin sen 1,5 år tillbaka på lokal i trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Tack för en underbar dag!

2009-02-15 @ 17:19:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0