Styliscious

Trots att mannen, även känd som "bensprattlaren" eller "han som har Kleerups nummer i telefonboken" är oduglig för det mesta (det kommer ju med den felande kromosonen alla män förbannas med) kan även han ibland.
Igår kom han hem med en helt perfekt outfit till bröllopet inhandlad helt själv. Sjukt nog har han även färgkoordinerat mina kläder så Brangelina bör se upp.

Jag har bara en detalj kvar tills bröllopsfrenesin kan börja och det är: skor (inga av de 200 paren verkar passa), smycken (inga av de 2000 accesoarerna verkar passa), naglar (mina och brudens), hår (bör färgas igen), kroppshår (bör ej färgas men destrueras), strumpbyxor (helst helkroppsstrumpa som gör mig 2 m lång och 12 cm bred) samt bli av med förkylningen.

Oups - blev en förgrenad detalj men lösningen finns säkert i Birsta!! Bruden har för övrigt lovat att jag kan komma näck så det där med kroppsbehåring känns än mer aktuellt att bli av med - ska ut i ladan och leta sekatören.

Kommentarer
Postat av: Loggy

Men du...Kleerup? Är de inte osams för den där ficklampeincidenten? Iofs så kan det ju vara bra att ha numret nu när han LOVAT att aldrig sätta sin fot i stan igen! Jag tycker Kleerup är äcklig. Hur kan det komma sig att alla tjejer vill hänga med honom??

2009-02-24 @ 12:26:30
Postat av: Tågmamman

Jag vet knappt vem han är men gillar att låta lite "jagkännernånsomkännerenkändis"-typen. Han var tydligen väldigt trevlig och gjorde sitt bästa av den snöpliga ingenelsituationen - han är grym på att göra musik har jag förstått, jag gillar nämligen Robyn-beatet.

2009-02-24 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0