och nu ska bitchen sova

Jag är så trött att ögonlocken luktar surstrumpa vid det här laget. Lite konstigt är det oxå eftersom jag spenderat helgen med att bli hemskt bortskämd. Bonden var ledig hela fredagen och då gjorde jag inte många knyck sedan vann jag en övernattning hos mormor och morfar och där blev inget knyck alls. Man drömmer halva ungdomen om att flytta hemifrån men nu halvvägs in i vuxenheten skulle jag gärna flytta hem igen.

Och där fick min mamma en hjärnblödning...

Jag lovar lilla mor - jag kommer inte med hela bohaget vid nästa visit, jag stannar snällt med landet som adress.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se klart när Gordon Ramsay helt obefogat skäller ut förvirrande medmänniskor som i sin egna villafarelse tror de kan laga mat men aldrig lever upp till hans absurda standard - Det är så j.a roligt.
Fler bittra, arga, galna dårar på tvn och jag skulle aldrig lämna soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0