Hosta är djävulens påfund

Liten har inte sovit, inte jag heller. Pappan har sovit men det kan han göra trots att apokalypsen leker ringdans i trappen. Hon har hostat, varje minut och mitt mammahjärta värker. Ingen bot finns heller till hennes envisa hackande, vi har snart provat allt utom rökheroin.
Nu har vi en omunter tjej som ska ha allt hon pekar på annars kommer nattens sviter tillbaka i form av STARKA röstyttranden. Trött och less är jag, trött och less är hon.
Idag var planerna bad, hopp, lek och barnkalas.

Undrar om hon kan göra det själv?

Kommentarer
Postat av: BlogBaby

Tycker att ni ska testa rökheroin om det håller i sig länge :P Vet hur det känns i mammahjärtat när de små är sjuka :( Ge henne en stor krya-på-dig-kram från oss!

2009-01-18 @ 08:18:04
Postat av: Ingela

Ni är så tappra. Dvs. det blir bättre. Har ni sökt dagis än?:) Kram

2009-01-18 @ 09:12:24
Postat av: Tågmamman

Rökheroin har ju gått upp i pris sen jag var barn men vi söker billigare alternativ hela tiden.

Dagis är sökt men vi har inte fått "kontakt" än. Gjorde det via nätet i tors, väntar med spänning på svar. Kram

2009-01-18 @ 09:23:31
Postat av: Åsa

Hu, det lät lite tufft det där! Hoppas lillskrutt och mammabuff får en liten nap-time under dagen så ni hittar tillbaka till den harmoniska värld vi andra lever i :3 *puss*

2009-01-18 @ 13:52:06
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0