Jag har sytt en grind till trappen!!!

Eller grind? Vi har spänt upp ett hårt vaxat tyg längst ner i trappen så hjärnskakan inte kan klättra upp. Och sytt... nja, tyget var så praktiskt att inte ett stygn behövdes, dock fick jag klippa fyra hål, klicka dit öljetter, peka bestämt på Storbonden så 4 skruvöglor knåpades fast och haka fast hela härligheten med karbinhakar. Hon kommer ingenstans - jag kan lägga undan gaffatejpen en stund.

Martha Stewart can eat my dust (och dust har jag en hel del av).


Kommentarer
Postat av: BlogBaby

TRE inlägg på en dag!!?? Jag blir alldeles chockad och sååå jävla lycklig at du förgyller min värld med dina kloka ord!

2009-01-18 @ 21:02:15
Postat av: Caroline

Vad roligt. Vi har byggt exakt en likadan för ett par månader sedan. Snygg, billig och sjukt jobbig att öppna. Jag är jättenöjd.

2009-01-18 @ 21:45:30
Postat av: Ingela

Var kom denna ideè ifrån månne tro?:) Klingsta?

2009-01-18 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0