Känner mig som en säck potatis, trots GI

Jag var så produktiv igår att all energi har idag omvandlats till en säck döfläsk som tynger ner mig i soffan. Igår träffade jag min PL för en fika och planering för framtida jobbande, gick på stan och handlade presenter till en blivande 7-åring (vackraste på denna jord), besökte kyrkis och sjöng skumma böner omgjorda till svängiga (?) barnlåtar samt, och det viktigaste - tittade på läskiga förlossningar på TV4 fakta i över 2 timmar. Jag vrålar BÄBIS så fort ett nytt liv tittar ut och igår föddes alla sorter, pojkar. flickor (ja, rätt logiskt) men som tvillingar, trillingar och Fyrlingar! En hel del bäbisvrål blev det.

Bonden ignorerar mig och agerar oförstående till min befruktningstaktik och fipplar lite försynt på Ipoden varje gång mina mammahormoner sprids i rummet.

Nu ska jag sitta här på arslet och vänta tills nåt roligt händer - ja, jag räknar inte med befruktning men kanske Birsta, det smäller nästan högre.

Kommentarer
Postat av: Anna E

Birsta eller befruktning?

Det ÄR frågan...måste grunna på det där....

2009-01-22 @ 08:18:45
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Loggy

Enkelt val. Birsta såklart. Såvidare du inte tänkte på provrörsbefruktning...

2009-01-22 @ 15:36:45
Postat av: Åsa

Såg det oxå men alltså, det ploppade ju nästan ut för många för mitt tycke, jag blev livrädd.... men EN liten till vore ju mysigt! Kul att Birsta med dig, dig själv och only you blev en härlig event! Snart kan vi hänga en mån eller fre?! Inte nu till veckan men därefter, vi bokar, ja tack, kaka? Ok...

2009-01-22 @ 19:16:42
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0