Ser ni mig bakom lyktstolpen? Think nooot!

Jag har vägt mig. Ner 2 kilo på en vecka!!!!
Då vägde jag mig naken* och idag fullt påklädd (inkl långkalsonger) så nåt sorts resultat ger det att noppa ögonbrynen.
Bild kommer när jag drar samma mått som Heidi Klum, och har växt ca 50 cm....

Nu ska jag ta med skrotnosen till bvc och kolla hur tunga droger man kan ge en 15-månaders. För övrigt försöker hon just nu rengöra toastolen med eltandborsten (inte min) så jag undrar hur hon blir sjuk egentligen? Mysterium...



*alla galningar får läsa med underkläder - vill ju inte ha en porrblogg som lockar dårar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud, måste genast hem och testa denna metod, noppa ögonbrynen...så enkelt lixom! Återkommer med resultat inom kort....

2009-01-19 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0