Pappa hjälp!

Mannen kom precis hem och gjorde det rätta. Ställde sig vid spisen och lagade mat.

Själv har jag slitit hela dagen.
Nja, fikat i Linda Las trevliga sällskap var inte urjobbigt men i övrigt har jag gått nära gränsen. Eller, jag har knappt gjort nåt förutom tagit på mig den allra lenaste rösten och lånat pengar av pappa eftersom Förseningskassan (hans ord) inte verkar vilja ge mig några. Är så urbota less på att inte ens få stå i telefonkö utan man blir bara hänvisad bort i intet av nån mekanisk röst - de kunde lika gärna säga " vi skiter i dina mesräkningar och om kronofogden tar ditt barn. Vi tycker du kan dra åt helvete, fulpadda" på telefonsvararen.

Men jag ä inte bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0