Vi bor på landet... fortfarande

Förra veckan var en bra vecka och jag hoppas den kommande blir likaså. Jag hattar mellan barnaktiviteter för att slippa vara själv med trollet, i andras sällskap är hon betydligt lättare att leva med.

Förresten kom banandiktatorns farbror hem från Thailand i dagarna med solbrännan jag gärna ser flagna bort snabbt som blixten, men oxå med presenter. Världens minsta och sötaste foppatofflar X3!!!
Hon har stirrat på sina fötter i två timmar nu och gången är lite stöddigare... Med wct-overaller i 4 storlekar är familjen "lantis" komplett!





Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Jag kan ju tillägga att det där är världens bästa skor för små fötter att ha. Lätta, sitter bra och märks knappt när man springer omkring på sommaren. Crazy-Daisy kan skatta sig lycklig över brun-bränd farbror.

2009-01-31 @ 18:20:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Åsa svarar

GISSES! Vikka pyttepytt :) Och snygga! Vi vill åsså ha! Skicka ner han igen, köpa foppatoffla åt stanfolket med!!!

2009-01-31 @ 23:14:04
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0