Hur gick detta till?

Ja, mycket bloggande blir det inte men till skillnad från alla andra i min lilla bloggsfär så lider jag inte av semestersyndrom. Jag jobbar, stenhårt kan jag tillägga.

Sitter i en förbluffande värld av stora sedlar, småmynt och blankett efter blankett. För att toppa min ännu förvirrande hjärna har jag på nåt sätt blivit utrustningsansvarig och har därför ca 16 stora datorer och ännu inte räknat antal små handdator som jag ska förvalta, bevaka och klappa fint när de inte fungerar som de ska. Om de ändå kunde vara i min närhet när de havererade skulle livet varit enklare men tyvärr väljer de ibland att åka på äventyr med mina lystna kollegor och vara långt ifrån mina vårdande händer.

Som sagt ring inte mig, trots att jag oftast har telefonen klistrad vid mitt öra, jag vet inte vad jag gör eller är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0