Plastglädje

De nya brillilicousiarna har kommit och de har fått premiäråkt varsitt tåg. 




De svarta åkte 563 och....



de bruna 572.

Nu har jag oxå upptäckt två saker - glasögonen ser märkligt lika ut på bilderna (dock ej i real life) och jag har ruskigt svårt att ta kort på mig själv som visar vad jag tänkt (detta tog 42 bilder innan jag hittade ögonen i helhet).

Jag vill oxå att ni bortser från den saggiga makeupen som suttit i ansiktet sen 5.15.

Ni får gärna kommentera att ni tycker de är snygga  och förbättra mitt redan uppblåsta ego (har ni övriga åsikter undanbedes dessa)!

Kommentarer
Postat av: Loggy

Nice! De som åkte 563 var lovely! Men du...SAGGIG makeup? Vad har du haft för dig på tåget?

2009-06-04 @ 18:07:53
Postat av: Tågmamman

Ja, jag KAN service. Gissa om mina kunder är nöjda ;) Äh, tror jag direktöversatte engelskans "soggy" så det blev lite perverterat.

2009-06-04 @ 18:26:23
Postat av: Åsa

Åh, jag tycker verkligen att de är %&#/# men jag tycker nog att &(#/&¤ var lite %%#¤". Även om jag håller med att de &%¤/"( så spelar det ju ingen roll. De är verkligen )(#=)"("/!!! Vilken smak du har!

2009-06-04 @ 20:25:47
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0