Sommar rules

Sen i torsdags tills för nån timme sen har vi firat midsommar. Ljuvlige Charlie med föräldrar flyttade in och hux flux låg även mr Buttman på soffan och sov av sig ett rus.

Vi har ätit....



mest onyttigheter men grillen har fått sitt.

Vi har druckit....



så mycket vi orkat mellan kakorna.

Vi sportade....



och jag är chockad själv över att jag nu kan se skillnad på en fotboll och ett kubbspel.

En del klädde sig fint....



och andra klädde sig så här.

Underbart har det varit och jag ska snart eller om kanske 361 dar planera nästa års festligheter . Då är ormskinnsbrallorna mina!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag döööööör .......... inte av avundsjuka...... men alltså, jag döööör vad läcker de är ;)

2009-06-23 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0