Rostig i röret

Klockan är sju och allt jag kan tänka på är whiskey. Nej, jag har inte blivit smygalkis men min hals gör så ont att jag försökt sluta svälja och istället bara spotta på golvet. Inte en halstablett finns i detta ruckel men starkspriten sinar aldrig.

Har otroligt lite lust att bli sjuk eftersom jag klarat mig så här länge genom influensa- och magsjuketider. Det är inte särskilt coolt att vara sist i en epidemi när alla andra glömt hur jävligt det är. Sympatierna försvinner hos folk så fort de blivit friska själva.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag var oxå obesegrad innan vi började dra hem dagisbaciller.... jag har varit hemma för läänge i skyddad verkstad och blir smittad av minsta nysning från dagis! Sanna klarar sig ok men jag, hel omöjligt... Ta inte en whisky, ta hela flaskan, kommer funka skitbra inför dagis imorgon. Då kommer du garanterat lägga dig på nån madrass i sovrummet!! :)

2009-03-23 @ 20:37:39
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0