Mån- deklaration- och Lindadag

Vilken underbar helg vi förärades med. Men som ett brev på posten kom verkligheten tillbaka i form av måndag och ruskväder.

Idag ska massor fixas inklusive ett stick i låret på lillan för att få vaccinationerna klar för en tid framöver. Jag ska ordna semester och dagisnärvaro samt åka en sväng till Stockholm för att sova på hotell (ja, jag måste jobba dit oxå).

Viktigast idag är dock att storasyster fyller år - min underbara syster som jag längtar efter varje dag. Hon förtjänar bättre väder än så här så jag ska genast  ringa och gnälla till SMHI sen ringa henne och ropa höga gratulationer.

Puss på er och hoppas ni har deklarationen klar för om några timmar är det kört!

Kommentarer
Postat av: Storsys

Tackar och bockar!! Jag har dock börjat förtränga att jag blir äldre, vore det inte för att alla man bara hör av en gång per år ringer just idag så skulle det inte vara mycket att fira :) Vill också påpeka att din vädjan till SMHI var framgångsrik här är nämligen nästan lika mycket medelhavsklimat som vi hade i helgen. Puss och kram

2009-05-04 @ 09:36:33
Postat av: Brunetthella

Du skriver bra! Snubblade in här via Annettes blogg. Kommer säkerligen titta in igen. Ciao!!

2009-05-04 @ 21:56:53
URL: http://brunetthella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0