Säånde, rändajad suvisttemanskulle (låtsasestninska)

Just nu lyssnas det maniskt på Estlands bidrag till Eurovision "Rändajad" (nej, det är inte felstavat) om och om igen. Jag trallar, gör små språnghopp och drömmer om mystiska varelser djupt inne i de baltiska skogarna.

Jag tycker den är fantastiskt och det förvånar mig inte om denna dag slutar med lugg ner till ögonfransarna - jag vill oxå vara djup och mystisk.

(fan nu kommer Uffe Lundell med Rött, ett annat troll men utan magi, måste rewinda)


(ja, det är bara att basha mig alla Uffe-fans!)








(jag tycker fortfarande han är en mumlande ljudförorening)

Kommentarer
Postat av: Greml

BASH!!

2009-05-28 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0