Sidospår

Självklart varvar jag mitt fejande med Bubbles och tv-tittande men när Fredrik Swahn och Regina Lund intog Nyhetsmorgons scen och framförde nåt fasansfullt illa var det nära att jag gick och la mig igen.

Jag har sett Swahn i ett flertal uppsättningar (Sidospår: ja, jag är kulturnissa men vill för helvete inte ha nåt kulturhus här i stan för miljoner som kan gå till skola och omsorg istället!) och då har han varit otroligt duktig. Nu stod han och gapade nån urusel lallvisa utan mening eller mål och jag förstår inte hur man ens kan tänka tanken på att släppa en soloskiva med sån scheit. Regina Lund har jag lite halvkärlek till eftersom hennes egenhet är märklig och ljuvlig men i detta var hon oxå under mediokerstrecket.

Nu ska jag lyssna på riktig musik (sidospår: alla mina vänner garvar nu eftersom jag har aningen udda musiksmak själv) och stirra på frysen tills den magiskt öppnar sig, lyfter ner innehållet till frysboxen och avfrostar sig själv.

Är jag verkligen vaken med såna drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0