Snart paradis

Svetten lackar för dra ända in i ladan vad vi har jobbat. Ja, I ladan alltså. Vi har släpat ut alla grejer för att snart ställa in alla grejer igen, dock inte de saliga skitsakerna som nu vilar på blåberget.

Halv köksinredning är fastmonterad och loungens utrymme börja frita sig. Det är bara det lilla abret med snickerimaskinerna (ca 22 st á 1200 kilo var) som trots evigt tjat vägrar flytta sina gjutjärnshyddor så jag så småningom kan ligga som den drottning av Saba jag är och sippa martinis iförd fluffltofflor.

Utanför preppas det så däck kan läggas med grillextravaganza och ständig kylhållning för öl och skumpa.

Fan vad bra jag har det.... snart.... bara mormor och morfar kommer imorrn igen så jag kan lacka svett av att se dem jobba. Igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0