1a Advent minsann

En rad från den döende bloggen.

Jag har ingen som helst inspiration nu för tiden men den infaller väl snart när jag ska skriva önskelistan på alla julklappar ni vill ge mig.

Jag har legat halvdöd i förkylning men knappast så allvarligt att jag förvandlats till julskinka. För att säkra upp statistiken tog jag sprutan i fredags och känner mig nu smittsäker... eller smittosäker... eller vad det nu kan heta.

Idag ska vi se lilla Melvin få håret tvättat och i samma veva skaffa sig ett namn. Intressant att se hur monstret beter sig i kyrkan särskilt när jag nämnde att hon ska få träffa Sanna och deras senaste möte var på Drakborgen och hennes övertygelse att det ska bli lika denna gång kan komma att bli en besvikelse.

Hennes vrede igår kväll när hon vill se Lottodragningen på tv om och om igen var inte att leka med.




Å just ja, hon har ju fått glasögon eller söglon som det tydligen heter.

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

busungen och blivit stortjej. Kram på er!

2009-11-29 @ 14:11:18
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Åsa

Tack för erat stöd idag, skönt att skylla på er unge när ljudnivån från vår blev för hög! Men herregud, ingen sjunger ju ändå med i psalmerna så varför inte lite skönt högljutt barnstoj! Pyss på er!

2009-11-29 @ 20:53:10
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0