Gaaah

Jag har en jobbig dag idag. En förkylning har krypit sig in i näsan och jag har sovit för länge och för hårt så tröttheten valde att rota sig fast.

Gjorde en insats då mitt troll har börjat skela på höger öga och ringde BVC - de ville att vi skulle komma NU! Blev illamående av det akuta i sköterskans röst och med gråten i halsen fastställde vi en tid på fredag med antaglig fortsättning till ögonkliniken och hennes försäkran att jag kunde börja andas igen.

Har verkligen inte energi till detta ångestladdade tillstånd.

Nu ska jag rekognosera min kropp, utröna vad som är armar och ben och försöka få in dem i klädesliknande attribut för att åka mot jobbet. Var jag lagt min förvirrade hjärna och skräckbultande hjärta kan jag inte komma på. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men stumpan! Det lät ju inge vidare, håller en tumme att det inte är nåt allvarligt! Ring om du vill lätta på trycket!



Kram kram

2009-09-24 @ 21:45:04
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas verkligen allt är ok...men det är det säkert. Krama lillgumman från oss.

2009-09-24 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0