Söndagmorgon....

...och jag var uppe så tidigt att frisyren fortfarande sover kvar på kudden. Bänkade monstret med Teletubbies och gjorde allt det där jag skjutit på tills tidsgränserna börjat rinna ut.

Blanketter, bokningar, beställningar och betalningar.

Nu ligger jag dock i nån sorts fas med verkligheten och kan njuta av min lediga dag med en överväldigande huvudvärk och illaluktande kropp. Men med paracetamol och dusch med dåligt tryck kommer nog den här dagen att rädda sig själv. 

Förresten var skelningen inte nåt att oroa sig för, vi kommer antagligen att haka på pirattrenden och döpa om trollet till Jack Sparrow eller i värsta fall, skita i ögonlapp och döpa om henne till Niklas Wikegård.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Niklas Wikegård e ju gullig! ;) Hahaha, men vad skönt att det inte var nån större fara med Daisy, jag tror hon kommer "älska" att vara pirat, storma och härja på de sju haven!



Puss på er!

2009-09-28 @ 10:52:39
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0