Nu bär det av igen.

Mot Götet denna gång fast jag har en underbar avstickare mellan lärarpassen. Eftersom det råder tokbrist på hotell i västra världen har jag hyst in mig hos syster-yster och det slår alla andra faciliteter.

Jag har inte gjort mer än jobbat senaste tiden och trots att idag var min lediga dag satt jag ändå några timmar på kontoret och fick supporthjälp med min nya fina, fungerande dator!!!

Jobbhelgen som var bjöd på idel trevligheter och jag skrattade nästan hela tiden, dock inte sista timmen då jag blev tokblåst och fick skämmas och nödljuga framför 42 försenade men tålmodiga resenärer. Trots det tänker jag minnas denna helg som den vi lunchade i solen, myste på Vapiano och dansade bort min tredje kota. Kan inte annat än älska mitt jobb och mina fantastiska kollegor.

Nu ska jag arsla igen resväskan och försöka återuppbygga min kota i modellera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0