Den man älskar... vill man inte va i samma rum som.

P är hemma idag fram tills kl 18. Nu tror ni kanske att vi umgås för fullt eftersom vi ses så sällan men nej, vi sitter vid köksbordet framför varsin dator och spelar spindelharpan båda två. En mening blir det ca var 30:e minut men med min amningshjärna får jag aldrig ut en hel mening utan fastnar halvvägs och avslutar med "eeeh, hmm, nja det var nog inge viktigt"

Vi skulle ju kunna hånglas lite men vi käkade makrillmackor till lunch och jag är ju förkyld så det blir inge med det heller.

P yttrade att han skulle ta en tur på skidor - har stått ett par från K i hallen ett längre tag så de borde väl nyttjas men min respons blev "va? ska vi inte va mä varann!"

Nu ångrar jag mig - det är skönare att inte göra ett skit när ingen ser på men om jag försöker få iväg honom nu kommer han veta att jag vill bli av med honom och börja anklaga mig med "va? ska vi inte va mä varann" i falsettröst som han tror liknar min.

Kommentarer
Postat av: Miss A

Män bör alltid uppmuntras till fys-pass av alla de slag. Själv har jag promenerat till Matfors idag - tänkte titta in med posten, men antingen hade P hämtat den eller så var jag för tidigt ute. Tillägger att jag trodde först att den sunkigaste brevlådan var er, haha...

Postat av: Tågmamman

Posten kommer vid 10 och brevlådan har jag köpt, den gamla var fulast i västernorrland + läckte in vatten.

2008-02-21 @ 13:24:28
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0