Guurrghhmmpffh

Jag har varit vaken hela natten. Vaccinationens åkommor hade lite fördröjning...
Jag kan inte prata än mindre sjunga som visades tydligt på babysången, jag hittade helt enkelt på egna texter. Rätt mycket mmmmmmmmmmmm, hmmm, mmmmmmmnananana blev det.
Trodde D skulle sova länge så vi kunde skita i hela grejen men 8.00 slog hon upp ögonlocken och kvittrade som en kolibri - att vi haft gnällraveparty från midnatt till 6 verkade ha gått henne förbi, jävligt märkligt när hon stod för inbjudningarna.

Lycka denna morgon var att P förberett kaffebryggen så det bara var att trycka på play och svart elixir rann ner i kannan - har nog druckit en liter och fortfarande är mitt ordförråd begränsat till mmmmmmmmmmmmmmh.

Går över på Martinis strax - bara därför att.

Kommentarer
Postat av: B

Damn girl.
Du producerar massor med inlägg.
Måste nog ta ut komp imorgon för att läsa ikapp!

2008-02-27 @ 21:12:18
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0