Och nu har jag sand i mungipan

Måste få göra en rekomendation - igår när jag var i riktighetscity käkade jag lunch på det där nya rättvisecaféet uppe i 1891, eller IN, eller gamla Forum, eller vad ni än vill kalla det.

P nämnde att de hade en smarrig Kaffe Latte där, varför han druckit den vet jag fortfarande inte, men eftersom jag försöker byta ut alla mina röda blodkroppar mot koffein tänkte jag testa. Den var fakstiskt bättre än vanligt men hur som, till det käkade jag en bagel med västerbottenkräm och struts!!! Den var överjävligt god - tänkte mata D med gröt samtidigt men hon fick käka på haklappen tills jag var klar för så god var den.
Sen slog det mig (eller egentligen har jag ju skitigt i det mesta av detta slag) - men när man ammar ska man ju inte äta allt, dock jag har inte läst nånting om struts så det måste ju vara ok, nu ska jag bara försöka hitta den i barnmat så får alla njuta, annars blir det ett bra tips till Semper att börja producera. Man blir så fiffig som mamma

Kommentarer
Postat av: BB

Instämmer till fullo.
Strutsen med västerbotten är greeejt
Kaffet lika så.

2008-03-04 @ 19:25:41
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Åsa

Piffig? Vännen.... då gör man maten själv.. koka lite struts och ner i mixen, ja en med majs, en med pasta&broccoli och visst why not, västerbottenost, flickan måste ju lära sig! Men jag har inte gjort annat än pratat om kaffe de har. T.o.m jag tycker det är myyyycke gott!! Annars har jag bara käkat gottigott till, inga mackor... än ..

2008-03-04 @ 21:45:55
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Syrran

Du är bara avundsjuk.......

2008-03-04 @ 22:06:01
Postat av: Gremlins

Man kan inte äta struts! Strutsar är djur som lever på savannen i fred och frihet, sluta smutsa ner den illusionen. Ät bofink.

2008-03-05 @ 15:08:56
Postat av: Tågmamman

Haha - savannen? - det finns inte på riktigt, det är nåt resten av världen har lurat i Timrå-borna.

2008-03-05 @ 15:11:02
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Gremlins

Haha- Timrå? Det finns inte på riktigt, det är någonting Sundsvallsborna har lurat i Matforsborna för att de ska känna sig som tätbefolkade och sansade.

2008-03-05 @ 15:12:46
Postat av: Tågmamman

tosjäj! Kan inte franska så jag kör det fonetiskt.

2008-03-05 @ 15:18:33
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Grem

Fonetiskt i sig är ett fantastiskt ord. Har jag världens tråkigaste jobb?

2008-03-05 @ 15:26:14
Postat av: Tågmamman

Det verkar lurt (oxå rätt bra ord) men du kan ju bli reporter och leta vilsna småbåtar i finska farvatten?

2008-03-05 @ 15:32:47
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Gremlins

Grävande journalistik är helt klart min grej. Inatt var jag ute och sprang efter havskanten bort mot Beijer och jagade ett fyllo som jag var orolig för. Sen kom polisen och jag fick vara spaningsledare och peka med hela handen. Då kände jag mig lite som Janne Josefsson. Med skägg.

2008-03-05 @ 15:51:57
Postat av: Tågmamman

Jag brukade oxå peka med hela handen när jag jobbade i den riktiga världen, nu är det bara P som får smaka på auktoriteten.

2008-03-05 @ 16:03:55
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Greml

Jag tror vi är rätt lika. Starta eget?

2008-03-05 @ 16:06:50
Postat av: Tågmamman

Och peka på varann? Kan bli lite väl mycket joan Collins vs Linda Evans i det företaget förutom att båda nog är för mycket åt Collins-hållet.

2008-03-05 @ 16:10:39
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Connys mamma

Ja vi slopar det. Jag blev överambitiös i tristessen. Jag ska nog starta något inom porrindustrin dock, så jag funderar på en rekryteringsfirma då jag själv har slutat med sex. Låt mig veta om du har några prospects.

2008-03-05 @ 16:23:18
Postat av: Tågmamman

Haha Sex? - det finns definitivt inte på riktigt, fråga P! Här är det lika torrt som på savannen som inte finns.

2008-03-05 @ 16:28:03
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0