Bitchen ber om ursäkt... nästan

Jag tror jag har stött mig med någon i bloggrymden och självklart (den "little evil" jag är) roar det mig lite.
Trots allt är det ingen jag känner, kommer att lära känna eller vill lära känna men personen ifråga är vän med en av de underbaraste människor jag mött i denna cyniska värld och hennes personlighet njuter jag stort av vid de tillfällen jag får var i hennes sällskap. Och på grund av denna vänskap som jag kommer att vårda ömt ska jag sluta lägga mig i andras uppfattningar och inte skriva kommentarer som upprör mig ofantligt och sin tur upprör andra.

Nu ska jag bara prata skit om ryggen på dem istället! Jag har aldrig påstått att jag är särskilt underbar...

Måste ju bara tillägga att mitt skitsnack blir envägskommunikation, min väninna skulle (tyvärr?) aldrig sjunka till min låga nivå...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, i love you, you my bitch :) Vi måste ses snart! Världen är ju så liten, alltid nån tå att kliva på.... men cybervärlden som är så stor så stor, ännu fler tår att kliva på ;)

2009-01-25 @ 22:13:18
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: BlogBaby

Visst är det underbart att lägga sig i dumma bloggerskors liv? Jag gjorde också det när jag hade tid till det, men till slut tvingade jag mig själv att sluta besöka dessa sidor :D

2009-01-26 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0