Ha ha säger hon med stenansikte

Jag är måttligt road. Vi skulle vara på dagis 9.30 imorse men liten hann somna i vagnen på vägen dit. Jag förklarade redan igår att i vårat hem vaknar vi tyvärr tidigt och blir det för sent till dagis orkar inte pyret hålla sig vaken. Är hon väl där funkar det galant att vara vaken hur länge som helst när det är stoj och stim.

Imorrn får vi komma 8.45 men det var inte poppis - är det D eller fröknarna som ska skolas in?

Vi (jag) tog en prommis istället och nu har vi highlife här för att ersätta den uteblivna inskolningen. Jag hoppas kunna bryta ner henne för en nap om några timmar men det är mest för att jag verkligen behöver vila. Halsen är bättre men då däckade jag strax efter sju igår och den enda rätta medicinen för mig är oftast sömn... och lyckopiller såklart.

Kommentarer
Postat av: Linda 2

Jaa du, de brukar säga att det är föräldrarna som behöver inskolningen..o visst jag var likadan..en helt ny värld för MIN lilla prinsessa som man lixom inte skulle få tillgång o insyn över på samma sätt. Lita på deras erfarenhet.



Det tog några veckor..sen älskar man det bara!! Min inskolning tog lite längre än för Nellan by the way.

2009-03-24 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0