nu bloggar jag

Jag måste skaffa spökskrivare till den här bloggen. Någon med mer fantasi och vilja än jag själv uppenbarligen.

Det blir svårare att hitta tid till datorn när våren småknackar på dörren.

Bonden återgår till jobbet imorgon så vi har gjort ett sånt desperat vårröjningsprojekt hans sista "lediga" dagar och det har såklart renderat i fullkomligt kaos. Behöver ni blandat skräp utan något som helst värde eller användningsområde är ni välkomna att titta förbi.

Jag har för övrigt en rätt skön jobbmånad framför mig och hoppas att den icke fodrade-garderoben blir mer och mer brukbar. Jag ser mig själv skrattandes i vårsolen med uppvikta jeans, en liten jacka med scarf och barfota i klackskor (hur detta blir i verkligheten på våran lervälling här utanför återstår att se).

Nu gastar lilldåren att hon ska ha napp och den diskussionen har vi haft senaste veckorna eftersom hon aldrig använt det tidigare men har fått nån sorts regrederingspsykos och vill vara bäbis vid vissa tillfällen. Jaha, då gör vi detta igen: hör mitt nej eka över nejden.

 

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Härligt att ha dig tillbaka på bloggen. Låt oss inte vänta lika länge till nästa gång det blir ett inlägg. Kram kram

2010-04-05 @ 20:09:20
URL: http://taflin.net
Postat av: Åsa

Åh äntligen ett levnadstecken! ;) Tänka sig att Sanna gårr igenom typ samma just nu. Napp ska det va och av konstigaste skäl hittar hon den gamla dammiga bebisnappen som enligt henne, har hon alltid haft.... Va? Napp? Nu? jaja, vi har gett efter men bara ibland! öhhhh... :) Stor puss till er!

2010-04-06 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0