På skofronten mycket nytt

Idag fick jag äntligen ett par nya, efterlängtade gummistövlar. Mina andra av modell äldre och billigare har svikit mig och tar in vatten i ett pluttelitet hål som jag inte lyckats lokalisera.





Så fort de kommit upp ur kartongen försökte skrotis kliva i dem eftersom de är hennes signaturfärg men de lär inte vara lika attraktiva efter en promenad på gården som består av lera, lera och en ganska stor bäck av lera. Hon kom dock fram till att hennes egna rosa med blommor oxå dög och klampar nu omkring med dem i soffan. Strålande.





Vi har ju såklart matchande träningsdojor för när vi är ute och glamourjoggar och det händer... typ... aldrig! Hon brukar respektlöst springa ifrån mig och jag försöker fejka en stukad vrist för att kunna gå in och titta på tv istället.

Kommentarer
Postat av: Loggy

Vi har också matchande skor! Svarta Adidas har Piluttan, och jag har svarta Nike ;)

2010-04-11 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0