JAG SKA ta mig samman...

..och snart sammanfatta min sommar men just nu är den fortfarande pågående och min skrivenergi går till att iallafall ha en status på fejan.

Till detta hör att jag har en ny fräntelefon som jag inte ens lyckats plugga in i datorn och däri ligger alla bilder på det ljuvliga vi upplevt.

Så snart ska jag förtälja äventyren men ett lagom stort ligger faktiskt framför mig och det är att mina underbara ladies ska leva Lundeliv med allt vad detta innebär (måla huset, renovera köket osv...;)
Nej ni damer, oroa er inte - det blir fnittra, dricka, tjattra och mysa. Det som vi är allra bäst på.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag längtar, jag längtar, jag läääängtar!!!!!!!

2010-08-17 @ 11:24:08
URL: http://www.Taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0