Morsning korsning

Mycket som händer nu. Både i den stora världen och min egen lilla rullande vardag.

I den stora världen händer det hemska grejer som bl a bomber så den lämnar jag utanför bloggen.

Min värld är inte lika dramatisk och det enda som riskerar att explodera är väl jag själv. Snart kommer tröttheten att kortsluta och poff säger lilla huvudet.

I lördags var det julbord med jobbet och eftersom jag var vaken ända till efter midnatt har jag inte repat mig än.

Just nu är jag på väg hem efter en tur till Västerås och en genomgång av våra nya tåg. Fina grejer den dära ÄXfämtifämman och förhoppningsvis kommer kunderna att tycka detsamma. Såg även det tåg som blev konservöppnat i Kimstad och det såg inge friskare ut nu.

Den stora sorgen är att jag missade lillstjärnans luciatåg och ska med godis försöka muta mig till en privat visning så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

1 månad och 1 dag sen du bloggade sist. Talanglöst! Så händelsefattigt liv kan du bara inte ha! Kram på dig.

2011-03-15 @ 15:34:20
URL: http://taflin.net
Postat av: Loggy

3 månader!! Erika, skärp dig nu! Saknar ju dina inlägg :(

2011-03-18 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0