Spring is in the air (och i benen)

Tiden går så fort. Inte bara har jag blivit ett år äldre enligt tideräkningen vi västerlänningar valt att ty oss till utan även våren valde att få en nytändning.

Födelsedagen var över förväntan och presenter som man tror ska sina vid denna ålder dök upp lite här och där. Känner av mina stigna ålder när jag blev löjligt förtjust över ett nytt dammsugarmunstycke (min inre 22-åring suckar och försöker säga nån cool mening med ööh och ba inblandat).

Kvällens överraskning var att mr P bjudit in det mest underbara sällskap man kan få. Nämligen svåger med fantastisk "fru" samt Charlies mamma och mamma (ja, det är ju en mamma och en pappa men Charlie vägrar konsekvent säga pappa, anledning okänd men Davve är ju lite mer feminin än han vill erkänna).
Vi frossade i Oscars ljuvliga meny och mitt leende falnade inte en sekund.

 fördrink intogs på Invito utan nån som helst aning om att kvällen skulle bli helt ljuvlig.


Min vackra Anna hade ju lovat mig en bäbis på födelsedagen men hon bangade och valde att lossa en ny liten skrotnos i tisdags istället - lika glad är jag dock för det och jag väntar ivrigt på att träffa nya lilla Saga. Jag ler lite mjugg när jag tänker på allt roligt hon har framför sig (inklusive saker jag numera slipper och är rätt överlycklig för) men allt har ju sin charm.



Vi säger Grattis till Anna och Tobbe och hej svejs till er andra.

Kommentarer
Postat av: Loggy

Fy tusan va urtjudig Daisy är!! Det är så himla roligt att se henne växa upp när man "varit med" sen hon var drygt tre månader :)

2010-03-14 @ 19:23:07
Postat av: Loggy

*urtjusig skulle det såklart stå ;)

2010-03-14 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0