The sun will come out tomorrow

Imorrn blir det sol och då ska jag fota mina flådiga ägor så ni vet hur ljuvlig min sommar ska bli. Hämta gröndämpande foundation så ni slipper skämmas för avundsjukans fula färg.

Höjdpunkten är dock att lilla Saga-fina kommer med sin underbara föräldrar. Dissan hade svårt att somna och dealade om tusen saker man kan göra med en 2-månadersbäbis. Trots att jag sa nej till det mesta tror jag ändå hon kommer att försöka ta en liten tur till studsmattan med lill-pigan, att bara hålla handen och klappa fint trodde hon inte bäbisen skulle nöja sig med.

Nu kör vi en soffkväll med blåsnubbarna på Pandora efter ett oändligt bärande av rat från ladan och än en gång: behöver ni skräp - KOM OCH HÄMTA!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Är älgen kvar?

Den skulle jag ha användning för...

2010-05-15 @ 12:44:13
Postat av: Tågmamman

Skrämmande är att den nog ligger bakom ladan... Come get ;)

2010-05-23 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0