Lördagsmys är det nya Fredagsmyset

Vilken dag! Familjen Nilsson/Nilsson med Sanna i spetsen bjöd in oss till lek på Drakborgen och enligt våran lilla tös kunde inte timmarna mellan uppstigning och instigning på lekpalatset gå fort nog.
Underbart när barn är i kompisars sällskap så mammorna kan sitta på arslet och hinka kaffe och bara ägna uppmärksamhet åt de små när de behöver lite sockerpåfyllning. Underbart oxå att mammasällskapet var det bästa och att gubbarna valde egentid på sportaffärer så vi slapp deras inlägg i debatten.
Nu har mormor tagit över och leker sockerbagare med skrotnos. Jag ska förhålla mig passiv och fundera på julklappar i ryggläge.

Kommentarer
Postat av: Loggy

Gulljänta! Dottern alltså ;) Den där grimasen känner jag igen, har hon fått det från Barbie kanske? Eller är det bara hennes egen fantasi :)

2010-11-27 @ 21:33:39
Postat av: tågis

Jag bad henne le ;)

2010-11-27 @ 21:55:17
Postat av: Åsa

Puss till er alla.... fortfarande i chock av P´s uppningskommentar ;P Tack själv!! :)

2010-11-30 @ 20:56:05
Postat av: Åsa

Öppningskommentar skulle d ju stå ;) U or Ö whatever... kram!

2010-11-30 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0