Vi kör så det ryker...


...skulle jag kunna säga om den senaste veckan. Jag tillsammans med 13 andra kollegor valde nämligen att befinna oss på en kursgård på Ingarö som brann i måndagskväll.




(källa Eyewitness Pictures Sweden, foto Lars Höglund/EPS)

Det blev en lång natt med polis, brandkår och till slut nytt logi men i ett gemensamt beslut på tisdagmorgon valde vi ändå att fullfölja kursen.

Jag har alltså de senaste fem dagarna blivit fullproppad med insikt, bott i 4 olika rum fördelat på tre hotell och skrattat ihop otaliga timmar med en grupp underbara människor.

Jag bär med mig mycket i hjärtat och hjärnan nu så mer får ni inte här just nu.

Pöss och tack till er som spenderade en het natt ihop med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0