Otroligt nog...

..så regnar det även i Västerås. Det har dock inte bekommit mig märkbart då jag suttit instängd i ett ännu inte lanserat tåg på finnslätten och mulat igenom information, bilder, korrekturer och annat godis.

Hur roligt det än må vara är det ännu roligare att min beställning på en ny jobbdator är gjord så den dyker nog upp inom nån vecka. Tänk om allt kommer att fungera på den? Vad ska jag göra då med all min lediga tid och Helpdesks väldigt upptagna tid? (blogga mer kanske...?)

Självklart har jag även här ett hotellrum med badkar eftersom min bristande hygien verkat sprida sig till Scandics bokningssystem. Måste undersöka om smartphones har inbyggd odörsensor?

Nu ska jag trotsa de illvilliga vädergudarna och ta en promenad innan middagen.

Fast först måste jag ju gratulera min underbara syster som fyller år idag. Vad än legitimationen säger kan man gott räkna bort fem år eftersom under hennes första 1825 dagar (cirka) var jag inte född och jag vill inte tro annat än att hennes livslycka började då.

Gratts ljuva storsys - jag älskar dig gränslöst!


Kommentarer
Postat av: Loggy

Åååååhhhhh, jag blir så glad att du är tillbaks på spåret igen! Sätt dig inte på ett Runaway-train nu, så ska du se att den underbart finurliga bloggerskan kommer tillbaka fortare än du tror! :) Kram!

2011-05-04 @ 21:11:35
Postat av: Erika

Tack! Det känns lite ovant men ändå spännande, vi får se var det leder. Förhoppningsvis ingen fler stoppbock. Kram

2011-05-04 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0