Ska vila i frid en stund

Vissa saker är mig övermäktiga. Till exempel som att hålla denna blogg vid liv.

Jag tycker till och med att det är jobbigt att skriva i användarnamn och lösen för att till slut klicka mig fram till nytt inlägg...

Jag har samtidigt dåligt samvete att jag sviker mina i snitt sju(?) läsare så jag kommer från och med nu att skriva bloggen i form av anteckningar på facebook.

Jag dödar inte bloggen helt för man vet aldrig när min enorma berättarlust hugger tag och driver mig tillbaka hit men just nu ger den mig mer huvudbry än glädje...

Är det så att nån halvt anonym själ vill veta mer om mitt miserabla liv får du gärna adda mig på fb - jag heter Erika Backman och är ovanligt snygg på bilden eftersom min dotter tar upp halva ansiktet i form av en puss!

Må väl, lev gott och må andarna vaka över era egna miserabla själar.

Kommentarer
Postat av: Åsa N

Men vad f? Då måste ju jag börja gå in på FB!!! Det ger mig ångest att behöva fylla i anv.id o lösen!!  men ph, måste vi börja ringa (??!!?) varandra nu? Pöss hjärtat!!

2011-09-29 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0