Först simning, sen svimning

Igår var premiärdoppet.
Vi gjorde kramgrepp, karusellgrepp och framochtillbakaschwung - låter mer som brottning än babysim. Turligt nog sjöng vi oxå några putslustiga plasklåtar för att lätta upp stämningen. Vi hade planer på att filma spektaklet framöver men när man gör kaffepannan får man så plufsiga kinder så vi får se...

image39

Jag ääärrr laadddad!!!



Snyggaste badbrallan kommer från fashionkonsulten Åsa som förser hela västernorrland med badkläder.


Vi trodde i vår enfald att D skulle sova som en stock efter simningen men tji fick vi, efter 30 min vila var det fullt ös fram till 22 och sen - medvetslös... det gällde för övrigt de båda vårdnadshavarna oxå.

Kommentarer
Postat av: Hon i finkåken

Gud vad härlig hon ser ut!! :)
Jag blir alldeles puss-sjuk när jag ser dom där goa kinderna.
Kram

2008-04-07 @ 11:11:16
Postat av: Gremla

Nu vet inte jag hur du ser ut, men är du öht inblandad i tillverkningen av henne? Sjukt lik sin far, my god.

2008-04-07 @ 11:14:14
Postat av: Log

Åååååhhh! Min dag blev genast mycket ljusare. Hon har nästan lika stora tissar som min bebis, och nästan lika hängiga kinder:)

Ps. Hon är väl mer lik dig än pappa? :)

2008-04-07 @ 12:10:52
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Finkåks-A - du måste komma hem snart och hälsa på annars växer hon ikapp dig.

Grrr och Log - Hon är Pappa Ps, utan tvekan. Blå ögon verkar hon dock få, de kommer från mig och kalfläcken bak på huvet liknar min :)

2008-04-07 @ 12:26:36
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Helene Nilsson

Visst är det bra att ha Åsa... hon tar verkligen sin uppgift här i livet (att förse våra barn med badkläder) på fullaste allvar. på den ounkten känner jag mig trygg!

2008-04-07 @ 16:06:09
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Åsa- alias badladyn

Nej, det skulle inte stå baglady.... vad gör man inte när hela världen redan gör allt annat?? Usch tvi för förslaget om tillåtet nakenbad på allmän plats... (tror förresten att det bara gällde topless for brudsen men still !! ) Bad kläder till folket tack!!

2008-04-07 @ 17:57:18
URL: http://asanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0