Globetrotter

Mitt minitroll är förkyld. Hon och pappa P har tävlat om vem som kan snarka mest oregelbundet inatt för att hålla mig vaken. Tack och lov är det bara en av dem som gråter när jag inte bjuder på tuttar (jag säger inte vem för att inte genera någon av dem).

I vaket tillstånd är det inte mycket som är populärt när näsan rinner av grönt slem, jag har sjungit, vyssjat, vaggat, gungat, struttat och munpruttat i nån timme nu men missnöjets vårslask ljuder än. Snart tar vi till det hårda artilleriet med en prommis till brevlådan - vem kan motstå sån lycka.

Oj, vilken tragisk liten värld jag bjuder min dotter på, inte konstigt att hon är tjurig.

Kommentarer
Postat av: Log

Du är en underbar mamma,du gör ju allt för henne. De kräver inte så mycket mer tack o lov! Här har det också snarkats i natt, tror bebis haft feber, kan väl få det i samband med att de får tänder. Trodde hon skulle ha munnen full av tänder imorse, men icke!

2008-04-14 @ 09:33:36
Postat av: Tågmamman

Har inte sett några här än men det kan ju kanske bero på det, hade inte tänkt på det. Dock har vi badat 2 dar i rad och det kan ju sätta sina spår. Hur blev det med doppresent?

2008-04-14 @ 10:10:13
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0