Körslaget

Vilket program - i min värld en total succé!

Jag är en sucker när det kommer till körsång, det är det absolut vackraste jag vet. När jag var gravid och aningen hormonstinn råkade jag bläddra mig fram till "koloniområdet Iris" på Tv4+ och där hade en kör samlats och hyllade hösten - jag grät ohejdat i 3 timmar!!
Min väninna/kollega L var sen inte långsam att låna mig filmen "såsom i himmelen" med ett hånflin, jag har dock inte sett den än.

Utöver körsång gillar jag Markoolio något oerhört, han är så sympatisk och genomgo´. Alla program där han interagerar med barn ser man lyckan lysa hos både honom och de små och sånt gör mig till ett fan. Sen att han tog med sin polare Krille med lätt handikapp i kören gör honom ultraunderbar.

Ring alltså inte mig på lördagar - jag sitter bokstavligen klistrad framför tv:n och njuter.

Kommentarer
Postat av: Gremlo

Säg till mig när det är dags för så som i himmelen så jag får åka förbi och stå i fönstret. När sluttexterna rullade på den på bion ställde sig hela publiken upp och applåderade och busvisslade. Då grät jag hysteriskt och jättepinsamt.

2008-04-01 @ 10:25:27
Postat av: Log

Gospel då?

2008-04-01 @ 12:07:56
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Gospel ger mig inte alls samma rysning - har lite svårt för "tittaupptillhimmlenförattsegud"-minspelen. Jag är för mycket ateist.

2008-04-01 @ 12:13:00
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Log

Jooo men om man bortser från det. Har du hört Jeff Majors? Ska lägga ut en låt på bloggen. En snubbe jag såg på Oprah en gång, var så bra så jag tjööööt!

2008-04-01 @ 14:15:47
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Therese

Vad underbart att höra någon mer som tyckte om detta program. Jag satt bara och log och tok skratta hela programmet. Danne däremot tyckte det var pinsamt, men vad fattar han?
Kram påré
Therese

2008-04-01 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0