Sweet dreams

Imorrn kanske jag lägger ut en bild på mig själv för jag ska sova skönhetssömn likt en prinsessa inatt. Fick ett litet infall och skruvade om spjälsängen så nu kanske D faktiskt kan tänka sig att ligga i den. Ringde P och pekade med hela handen på en ny bäddmadrass så den kommer hem snart.

Att de båda snarkar har jag inte riktigt hittat lösningen till men "if you cant beat them, join them!"  Så nu ska jag leta sån där flashig näsklämma synkroniserade simpäron har - det ger garanterat nasala oljud.

Kommentarer
Postat av: Log

"Skruvade om spjälsängen"? Hur gjorde du då?? Hoppas du får den sömn du längtar efter, men du vet väl att jag är vaken med dig?

2008-04-14 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0