Ze Partej

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta lördagen för att ge den bästa beskrivningen.

Huset var som vanligt fantastiskt - värdinnan likaså, hon glider omkring alldeles bedårande som tagen ur ett glossy magasin.

Sällskapet i övrigt var överlägset. Cyklisten med fru, de är ju min förlängda familj och Herr Ds version av "do the Hustle" låg jag och smågarvade åt i min ensamhet vid 4-snåret.
Knatte, Fnatte och Tjatte - eller Benny, Micke-man och JJ. Benny stod ut lite med märklig frisyr men är ju onekligen en pärla. Micke valde att se generad ut mest hela tiden av outgrundliga anledningar men med (läs åt) honom hade jag roligast. JJ är ju min nemesis men efter hans asgarv när jag berättade att jag utbildar i trevlighet fick jag enorm respekt för honom. Fröken Juice, nyss hemkommen från staterna hade snyggare gullistövlar än jag och vi passade på att köra en dubbelkiss för att förstå fenomenet bidé, fortfarande känns den uppfinningen lite sådär.
Det var fler fantastiska karaktärer där men de lämnar jag i pereferin.

Vi grillade, eller fru L och JJ stod ute och förfrös öronen medan vi andra slet med... inte ett skit. Hur som blev det en grillbuffé utan dess like. Miss A hade gjort tillbehör som fick mig att lämna en bit entrecote och det hör inte till vanligheterna. Jag kom på värsta affärsidén att starta restaurant med ett koncept där man får välja kött/ fisk + tillbehör precis som man vill - Oändlig grill, utan gränser ska jag kalla den.

Efter middagen gjorde jag anonym sorti för att inte såra de som bara kommit för min skull (typ alla antar jag) och 22 låg jag och snusade med min lilla och trots miss av pyromanin trivdes jag allra bäst just då.

Kommentarer
Postat av: B.

Knatte, Fnatte och Tjatte.
Bra benämning på tre busfrön.

Jag är dock fortfarande svårt chockad av ditt knäckande bemötande av min frisyr.

2008-04-21 @ 14:19:58
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Miss A

Det var inget glossy alls över värdinnan ca 03.20 på natten. Hon bestämde sig vid sen timme för att åka på den gränslösa grillrestaurangen och shota Minttu med E-types kapellmästare. Blev sen omkringvallad av kompanjonen som slutligen erbjöd natthärbärge. I stället för ligga blev det tonårsfylla...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0