Nightshift...

...är inte bara en fantastisk låt med the Commodores.

Jag har otroliga svårigheter med att somna in. Vissa lägger ner huvudet på kudden och sen är det tack och gonatt. Jag å andra sidan ligger halvvaken i timmar och grunnar på livet och andra märkliga saker. Bidrag till detta är mina sovkamrater, Dissan ligger och smånittrar i sömnen och försöker snurrandes hitta den perfekta sovställningen och stora stygga P har ännu värre saker för sig.
Han har nåt jävligt mysko för sig med fötterna som återkommande dansar mambo när jag är som närmast att somna. Mina teorier till detta är att han...

...drömmer att ryssen kommer smygande uppför trappen och killar honom på fotsulorna med gevärspipan.
...önskar så innerligt att han får en plats i det manliga konstsimlaget att han smygtränar benspark. Jag tycker mig se en längtan i hans blick efter paljettströdd badmössa och en sån där näsklämma som får en att se väldigt tjeckisk ut.
...han har under dan samlat på sig drivor av fotsvamp som han tänker gnugga av på min sida sängen.

Jag har aldrig konfronterat honom om detta udda fotsprattel och vet inte om han när det händer sover eller är vaken så hans medvetenhet i frågan är i det dolda. Nån dag ska jag fråga honom men det är ju lite spännande att ha en del hemlighter i ett förhållande (som till exempel att jag var myrslok i mitt tidigare liv, det har han ingen aaaaning om).


Kommentarer
Postat av: Gremlo

Jag har också fotarbete för mig i sömnen, det har jag ärvt efter min far. Vi har inga anrika frölanders eller alshammar i släkten så min teori är att vi försöker springa ifrån folk undermedvetet. Din P och vi har mycket gemensamt. Sprit, fina barn och fotspunk.

2008-08-23 @ 09:54:21
URL: http://gremlins.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag gissar på alt. 2. Det känns som mest P !!

2008-08-24 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0