och årets mamma blir...

Jag är hos mormor och morfar för lite relaxing och citypuls. D har tydligen varit på mormors dator för texten är så j.a liten att jag knappt ser vad jag skriver. Igår innan klockan 9 hade jag sytt en gosekatt till D och hon har redan misshandlat den på alla sätt och vis- bevis på att hon gillar den?

Idag är det faktiskt sol på himlen men ack så kallt. Jag deklarerar detta som den första riktiga höstdagen. Nu ska jag sy mera - plyshorm står på schemat efter att har klippt sönder en massa av Ds gamla byxor. Väl hemma blir det styling av trollets rum, bord och stolar ska kläs och gardiner sys. Jösses vad huslig jag känner mig - snart får Martha Stewart konkurrens...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter ju riktigt bra, som om du e en riktigt hus&bullmamma !! OOhh, akta dig, du kanske är smittad.... Puss!

2008-08-29 @ 17:14:57
Postat av: Helene Nilsson

Ååå då måste vi få komma och kolla på D:s rum när det är klart - då kan ni ju få tillbaka strumpan också!!! Tack för en mysig dag i torsdags. Kramen

2008-08-30 @ 19:33:48
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0