Spend it

Big shopping today.

Presenter inhandlades till stora och små. Tror allihopa blir rejält uppskattade.

Galonställ gled oxå ner i en påse så nu kan jag ta med mig troll ut varje dag - om är detta så lyckat för en integillarjagregntrotssydvästensoffliggare som jag återstår att se?

Har rensat bland litens kläder och upptäckt att hon inte är så liten längre. Vill gärna klämma på favoritplaggen fortfarande men hon har sån innerlig lust att kunna röra sig obehindrat - bortskämd kan tyckas men vem vill skicka ut sin unge i väntan på högvatten och med skamsen min. Ännu kör vi pyjamas med fot så hon i sovande stunder ser ut som mammas lilla bebbe - kommer nog att hålla på det tills hon blir 22.

Kommentarer
Postat av: totti

men vart hittar du pyamaser med fot över stl 62? ihhhh nu lät jag som en riktig mupp...;)

2008-08-22 @ 22:42:41
Postat av: Tågmamman

Överallt finns de (dock inte på name it som lite snorkigt förklarade att bebbar över storlek 68 inte ska ha fötter på pyjamasen) I love them och har hittat 3 st på lindex stl 80.

2008-08-23 @ 08:55:51
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0