Under kniven

Vissa mammor drömmer nog om silikonimplantat till sina sönderammade tuttar som numera kallas allt annat än uppnosiga. Andra vill nog ha botox till tröttrynkan mellan ögonen eller fettsuga fladdret på magen som aldrig kan bantas bort. Jag å andra sidan vill hellre operera fast handtag på knäna så Dissan kan stå där så länge hon vill utan att mina brallor till slut ramlar ner eller att mina bara ben är täckta av rivmärken eftersom det här med nagelklippning är ett projekt jag tillämpar så sällan som möjligt.

Finns detta på IKEA?

Kommentarer
Postat av: Loglady

Jag har frenetiskt sökt efter detta där, på mitt andra hem, men icke funnit. Du är inte ensam om detta problem.

2008-08-26 @ 11:37:08
Postat av: Curlan

Nätstrumpor? a la jättegrov variant? Annars kan du odla hänghud på knäna som hon kan greppa? bekymrad

2008-08-27 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0