Djupt vatten

Nu ska jag göra svåra saker - det är ju fest på fredag och jag ska ha riktig behå på mig för första gången sen lilla darling kom till världen. Till det tänkte jag matcha ett nyfärgat hår, problematiken ligger nu i att hålla Dissy nöjd och glad under denna process så jag inte dyker upp med sydväst på galan. Och nej, jag tänker inte bara ha behå utan även övriga kläder som täcker resten av shabraket - ni behöver inte dyka upp med kamera för senare blogginlägg om nakenchock. Har ett par fina skor som jag köpte för första barnbidraget så de får ni gärna fota (haha, fota!! ordskämt om fötter, haha, jag är så rolig).

Kommentarer
Postat av: Miss A

Ska bli så oerhört trevligt att gå på fest!
Efterlyser bild på skorna som Dissy finansierat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0