Nån där?

Jag är egentligen inte så bekant med småbarn - Syrran har 2 som jag känt rätt länge men de är så uppfostrade och behagliga och tyvärr på rätt långt avstånd så vi träffas för sällan. Sen har jag ju min egen och vi känner ju bara varandra sen 4 månader tillbaka och vad jag inte visste är hur de kan utveckla kleptomani vid så tidig ålder.



Så här ser man ut när man vet att man är liten terrorist...



Kamoflaget har hon själv valt.

Ibland känns det som nån annan är här hemma och riggar Dissy så jag ska få mig en funderare på "hur fan gick det där till", hon läggs ju ner på en filt 2 meter från grejerna, jag spelar spindelharpan och 12 sekunder senare har hon ålat iväg - "hur fan går det till?"

Kommentarer
Postat av: Leyla

sött barn:) , ha en bra kväll!

2008-02-21 @ 18:55:21
URL: http://Leylaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0