Pinsamt

Jag fick ju direktsvar från en anonym hur man gör @-tecknet enkelt med bara en hand. Jag har ju faktiskt gått TPE - teoretisk-praktisk ekonomi på högstadiet med de takterna sitter tydligen inte i, visserligen knattrade vi mest på elektriska skrivmaskiner och jag är så pass gammal att internet inte hade etablerat sig.
Nu ska jag maila alla jag känner, nä, det ska jag inte, men jag ska visa P min nya talang för han är en superdeluxepc-retard. Sjukt nog går han idag omkring med en laptop under armen men på den finns inget viktig utan det är nog mest för att dölja sitt bonniga Lunde-ursprung!!

Kommentarer
Postat av: Miss A

Som min ex-man brukar säga - "det går inte att polera en bajskorv"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0