Trappmaskin au natural

Igår brunchade jag uppe i Haga - jag och min väninna valde att promenera dit med våra tydligen gjutna i cement-barnvagnar. Jag tänkte i mitt förvirrade sinne att jag skulle få fasta lår och en lite mindre studsig rumpa men... ingenting har hänt! I morse framför spegeln liknade jag inte alls Heidi Klum - jag ska anmäla backjäveln för falsk marknadsföring, är man sådär brant borde man ge direktresultat.

Nu var jag i och för sig sen på Blå-kina och käkade tre-rätters till middag men vadå?!, Kineser är ju jättesmå och tåjta.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ingen har väl dött av fettma av att bara ätit ris?? Tillägger att backf-n inte hade ett enda gruskorn, vi gick alltså dubbelt så mycket så att säga.... det enda jag hittat på mina lår är ett blåmärke, men inga muskler än... :)

2008-02-13 @ 22:12:11
URL: http://asanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0